Najczęstsze pytania


Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia?

Status zamówienia można sprawdzić logując się na stronie sklepu i klikając w link na górze strony zawierający Imię i Nazwisko. Informacje o statusie zamówienia wraz z numerem oraz datą złożenia znajdują się pod nagłówkiem Historia zamówień.

Czy mogę dokonać zmiany w moim zamówieniu?

Oczywiście możliwe jest dokonywanie zmian w zamówieniach o statusach: Przyjęte - niepotwierdzone oraz W trakcie realizacji. Dokonywanie zmian w zamówieniach o statusach Spakowane i Wysłane jest niemożliwe.

Czy mogę odebrać osobiście moje zamówienie?

Tak, istnieje możliwość odbioru osobistego zamówienia po jego uprzednim opłaceniu.

Jak mogę anulować moje zamówienie?

Anulowanie zamówienia jest możliwe poprzez mailowy lub telefoniczny kontakt z działem obsługi klienta.

Jak i kiedy mogę dokonać zwrotu?

Na poinformowanie nas o odstąpieniu od umowy masz 14 dni. Nie musisz podawać przyczyny zwrotu. Więcej informacji znajdziesz w stopce strony w zakładce Zwroty oraz w Regulaminie.

Jak i kiedy mogę złożyć reklamację?

Na wysłanie Reklamacji masz dwa lata od momentu dokonania zakupu, ponieważ przez taki okres Sprzedający odpowiada z tytułu rękojmi. Najwygodniej będzie jeżeli skorzystasz z gotowego formularza Zgłoszenie Reklamacji (pobierz pdf). Więcej informacji znajdziesz w stopce strony w zakładce Reklamacje, w Regulaminie oraz na dole wymienionego formularza.

Jakie są koszty dostawy?

Koszt dostawy za pośrednictwem firmy kurierskiej:

  • płatność z góry 13 zł
  • płatność do rąk kuriera (za pobraniem) 5 zł
  • przy zakupach powyżej 200 zł dostawa jest darmowa (ewentualnie muszą Państwo zapłacić 5 zł przy opcji za pobraniem)

Odbiór osobisty

  • Bezpłatnie - paczki można odebrać w Warszawie przy ul. Bruszewskiej 12 (Białołęka).

Jakie mogę uzyskać Rabaty?

  • Przy zakupach powyżej 200 zł darmowa dostawa
  • Rabaty od wartości koszyka (1% - zakupy powyżej 100 zł, 2% - zakupy powyżej 200 zł, 3% - zakupy powyżej 300 zł)
  • Rabaty dla stałych klientów (1% - zakupy łącznie powyżej 500 zł, 3% - zakupy łącznie powyżej 1000 zł, 5% - zakupy łącznie powyżej 1500 zł)

Więcej informacji o rabatach znajdą Państwo w stopce strony w zakładce Rabaty


Sklep YokaHome.PL

tel. 22 747 10 65
sklep@yokahome.pl
Biuro: ul. Bruszewska 12
Warszawa

Copyright © 2009-2019 YokaHome.pl