Status zamówienia można sprawdzić logując się na stronie sklepu i klikając w link na górze strony zawierający Imię i Nazwisko. Informacje o statusie zamówienia wraz z numerem oraz datą złożenia znajdują się pod nagłówkiem Historia zamówień.
Oczywiście możliwe jest dokonywanie zmian w zamówieniach o statusach: Przyjęte - niepotwierdzone oraz W trakcie realizacji. Dokonywanie zmian w zamówieniach o statusach Spakowane i Wysłane jest niemożliwe.
Tak, istnieje możliwość odbioru osobistego zamówienia po jego uprzednim opłaceniu.
Anulowanie zamówienia jest możliwe poprzez mailowy lub telefoniczny kontakt z działem obsługi klienta.
Na poinformowanie nas o odstąpieniu od umowy masz 14 dni. Nie musisz podawać przyczyny zwrotu. Więcej informacji znajdziesz w stopce strony w zakładce Zwroty oraz w Regulaminie.
Na wysłanie Reklamacji masz dwa lata od momentu dokonania zakupu, ponieważ przez taki okres Sprzedający odpowiada z tytułu rękojmi. Najwygodniej będzie jeżeli skorzystasz z gotowego formularza Zgłoszenie Reklamacji (pobierz pdf). Więcej informacji znajdziesz w stopce strony w zakładce Reklamacje, w Regulaminie oraz na dole wymienionego formularza.
Koszt dostawy za pośrednictwem firmy kurierskiej:
Odbiór osobisty
Więcej informacji o rabatach znajdą Państwo w stopce strony w zakładce Rabaty