Staramy się, abyś kupował produkty wysokiej jakości od sprawdzonych dostawców. Jeśli jednak produkt przestanie działać zapewniamy szybką naprawę, wymianę, obniżenie ceny lub zwrot pieniędzy.
Osobiście w Punkcie Odbioru
Chętnie pomożemy Ci z reklamacją produktu.
Prosimy o przyniesienie towaru do Punktu Odbioru wraz z dowodem zakupu towaru (nie dotyczy dowodów zakupu otrzymanych drogą elektroniczną).
Center-Plus
ul. Bruszewska 12
03-046 Warszawa (Białołęka)
O sposobie załatwienia reklamacji poinformujemy Cię e-mailem.
Formularz Reklamacyjny
Zgłoszenie reklamacji poprzez Formularz Reklamacyjny
W przypadku, gdy towar objęty jest gwarancją, najszybszym sposobem rozpatrzenia skargi jest zarejestrowanie reklamacji na stronie reklamacje.yokahome.pl
Prosimy nie przesyłać zgłoszeń reklamacyjnych poprzez e-mail.
Krok 1: Poinformuj nas o chęci zgłoszenia reklamacji
W ciągu 2 lat od otrzymania towaru zgłoś reklamację poprzez formularz reklamacyjny dostępny na stronie reklamacje.yokahome.pl. Dokładnie opisz problem oraz dołącz zdjęcia lub film (o ile to możliwe). Prosimy o nie wysyłanie reklamowanych produktów na swój koszt. Nie przyjmujemy również przesyłek \"ZA POBRANIEM\".
Krok 2: Skontaktujemy się z Tobą
Niezwłocznie po otrzymaniu Twojego zgłoszenia ustosunkujemy się do Twoich roszczeń (maksymalnie w ciągu 14 dni) i poinformujemy Cię o pozytywnym bądź negatywnym rozpatrzeniu reklamacji. W przypadku nieuwzględnienia reklamacji, poinformujemy Cię o tym drogą mailową wraz z uzasadnieniem odmowy uwzględnienia reklamacji.
Krok 3: Naprawa, wymiana towaru lub zwrot pieniędzy.
W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, w ciągu kolejnych 14 dni doprowadzimy towar do stanu wolnego od wad (poprzez naprawę lub wymianę uszkodzonych części). W przypadku, kiedy nie jest to możliwe, dostarczymy do Ciebie nowy towar pozbawiony wad lub zwrócimy Ci pieniądze.
Krok 4: Odbierzemy wadliwy towar (bądź poinformujemy Cię o zaniechaniu odbioru).
W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, jeżeli uznamy za celowy odbiór wadliwego towaru skontaktujemy się z Państwem w celu ustalenia terminu odbioru, a następnie odbierzemy od Państwa paczkę za pośrednictwem firmy kurierskiej na swój koszt - nie ponoszą Państwo kosztów przesyłki zwrotnej. Jeżeli odbiór zareklamowanego towaru będzie bezcelowy, poinformujemy Państwa o zaniechaniu odbioru (wtedy mogą Państwo towar po prostu wyrzucić).
Prosimy o niewysyłanie reklamowanych produktów na swój koszt.