yokahome.pl

Reklamacje

Staramy się, abyś kupował produkty wysokiej jakości od sprawdzonych dostawców. Jeśli jednak produkt przestanie działać zapewniamy szybką naprawę, wymianę, obniżenie ceny lub zwrot pieniędzy.

Wybierz gdzie chcesz złożyć reklamacje

Osobiście w Punkcie Odbioru

Chętnie pomożemy Ci z reklamacją produktu.

Prosimy o przyniesienie towaru do Punktu Odbioru wraz z dowodem zakupu towaru (nie dotyczy dowodów zakupu otrzymanych drogą elektroniczną).

Center-Plus

ul. Bruszewska 12

03-046 Warszawa (Białołęka)

O sposobie załatwienia reklamacji poinformujemy Cię e-mailem.

Zgłoszenie reklamacji poprzez Formularz Reklamacyjny

W przypadku, gdy towar objęty jest gwarancją, najszybszym sposobem rozpatrzenia skargi jest zarejestrowanie reklamacji na stronie reklamacje.yokahome.pl

Prosimy nie przesyłać zgłoszeń reklamacyjnych poprzez e-mail.

Krok 1: Poinformuj nas o chęci zgłoszenia reklamacji

W ciągu 2 lat od otrzymania towaru zgłoś reklamację poprzez formularz reklamacyjny dostępny na stronie reklamacje.yokahome.pl. Dokładnie opisz problem oraz dołącz zdjęcia lub film (o ile to możliwe). Prosimy o nie wysyłanie reklamowanych produktów na swój koszt. Nie przyjmujemy również przesyłek \"ZA POBRANIEM\".

Krok 2: Skontaktujemy się z Tobą

Niezwłocznie po otrzymaniu Twojego zgłoszenia ustosunkujemy się do Twoich roszczeń (maksymalnie w ciągu 14 dni) i poinformujemy Cię o pozytywnym bądź negatywnym rozpatrzeniu reklamacji. W przypadku nieuwzględnienia reklamacji, poinformujemy Cię o tym drogą mailową wraz z uzasadnieniem odmowy uwzględnienia reklamacji.

Krok 3: Naprawa, wymiana towaru lub zwrot pieniędzy.

W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, w ciągu kolejnych 14 dni doprowadzimy towar do stanu wolnego od wad (poprzez naprawę lub wymianę uszkodzonych części). W przypadku, kiedy nie jest to możliwe, dostarczymy do Ciebie nowy towar pozbawiony wad lub zwrócimy Ci pieniądze. 

Krok 4: Odbierzemy wadliwy towar (bądź poinformujemy Cię o zaniechaniu odbioru).

W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, jeżeli uznamy za celowy odbiór wadliwego towaru skontaktujemy się z Państwem w celu ustalenia terminu odbioru, a następnie odbierzemy od Państwa paczkę za pośrednictwem firmy kurierskiej na swój koszt - nie ponoszą Państwo kosztów przesyłki zwrotnej. Jeżeli odbiór zareklamowanego towaru będzie bezcelowy, poinformujemy Państwa o zaniechaniu odbioru (wtedy mogą Państwo towar po prostu wyrzucić). 

Prosimy o niewysyłanie reklamowanych produktów na swój koszt.


Sklep YokaHome.PL

tel. 22 747 10 65
sklep@yokahome.pl
Biuro: ul. Bruszewska 12
Warszawa

Copyright © yokahome.pl