yokahome.pl

Otrzymałem uszkodzony produkt

Jeżeli towary są uszkodzone (nawet jeśli opakowanie było nienaruszone), prosimy o poinformowanie nas i przewoźnika tak szybko, jak to jest możliwe, w celu spisania protokołu szkody z kurierem.

Na sporządzenie dokumentu przysługuje Ci 7 dni kalendarzowych (włącznie z dniem odbioru towaru).

Protokół szkody jest jedynie potwierdzeniem osoby trzeciej, że przesyłka trafiła do Ciebie w stanie zmienionym i nie jest jednoznaczne z winą kuriera.

Przewoźnicy

DPD

Numer telefonu:

Elektroniczny protokół szkody: https://protokol.dpd.com.pl

InPost

Numer telefonu:

Elektroniczny protokół szkody:

DHL Parcel Polska, ul. Osmańska 2, 02-823 Warszawa

Numer telefonu: 426 345 345

Elektroniczny protokół szkody:

Potrzebujesz pomocy?

Kontakt z Działem Obsługi Klienta:

  • e-mail: reklamacje@yokahome.pl
  • tel: 22 747 10 65

Sklep YokaHome.PL

tel. 22 747 10 65
sklep@yokahome.pl
Biuro: ul. Bruszewska 12
Warszawa

Copyright © yokahome.pl