yokahome.pl

Nowy produkt mi nie odpowiada

Produkt kupiony w naszym sklepie nie odpowiada Twoim oczekiwaniom? Jeżeli jesteś konsumentem, możesz go zwrócić bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania.

Wybierz, gdzie chcesz zwrócić produkt

Zwróć do Punktu Odbioru Towarów

Zwracany produkt można przynieść do Punktu Odbioru

Sławomir Lech YOKA HOME Spółka komandytowa

ul. Bruszewska 12

03-046 Warszawa (Białołęka)


Do produktu należy dołączyć dowód zakupu (dotyczy zamówień zamówionych / odebranych w siedzibie firmy). Produkt na miejscu skontrolujemy oraz spiszemy oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży zawartej na odległość i dokonamy zwrotu pieniędzy (nie później niż w terminie 14 dni – na wskazany w oświadczeniu numer rachunku bankowego).


Chcesz dowiedzieć się więcej? Przeczytaj odpowiedzi na często zadawane pytania.

Wysłać do działu reklamacji

Możesz odesłać towar bezpośrednio do Działu Reklamacji. W takim przypadku postępuj w następujący sposób:


Krok 1: Poinformuj nas o chęci zwrotu

W ciągu 14 dni od otrzymania paczki poinformuj nas o chęci zwrotu towaru. Zarejestruj zwrot na naszej stronie www.zwroty.yokahome.pl bądź wypełnij Oświadczenie o odstąpieniu od umowyy (możesz skorzystać z gotowego formularza Oświadczenie o odstąpieniu od umowy (pobierz pdf) i wyślij do nas e-mailem na adres reklamacje@homus.pl.


Krok 2: Przygotuj paczkę

Towar w stanie niezmienionym odpowiednio zapakuj i zabezpiecz przed uszkodzeniami (najlepiej użyć oryginalnego opakowania). Zwracany produkt musi być kompletny i nie może nosić śladów użytkowania.

Do paczki dołącz dowód zakupu (paragon / fakturę VAT).


Krok 3: Wyślij przesyłkę

Odpowiednio przygotowaną paczkę z towarem odeślij na adres: Sklep Yoka Home ul. Bruszewska 12, 03-046 Warszawa.

UWAGA: Nie przyjmujemy przesyłek \"ZA POBRANIEM\". Koszt nadania przesyłki ponosi nadawca.


Krok 4: Zwrócimy pieniądze

Po otrzymaniu zwrotu towar podlega procesowi weryfikacji.

Zwrotu środków dokonamy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

W razie ewentualnych zastrzeżeniach co do zwracanego towaru poinformujemy Cię o tym.

Należy pamiętać, iż zwrotowi podlega cena towaru i nie obejmuje ona kosztów przesyłki towaru do Kupującego.

Często zadawane pytania

Z odstąpienia od umowy sprzedaży może skorzystać każdy komu towar nie odpowiada lub nie spełnia jego oczekiwań ( o ile nie zachodzą okoliczności wyłączające takie odstąpienie wynikające z ustawy).

Na towar, który zakupiłeś jako konsument w naszym sklepie internetowym, przysługuje Ci prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość (zgodnie z art.27. Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta).

Odstąpienie od umowy sprzedaży zawartej na odległość w ciągu 14 dni nie przysługuje przedsiębiorcom tzn. osobom prawnym lub osobom, które zamówiły produkt w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą lub wykonywaniem zawodu.

Nie, nie musisz. Nie mniej jednak sprzedawca ma prawdo do potrącenia kosztów rzeczywistych poniesionych przy zwrocie towaru (zmniejszenie wartości rzeczy, które wynika z braku oryginalnego opakowania bądź jego uszkodzenia). Koszty takie oceniane są indywidualnie.

Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru. Oznacza to, że Kupujący ma prawo ocenić i sprawdzić Towar, ale tylko w taki sposób w jaki mógłby to uczynić w sklepie stacjonarnym (czyli sprawdzić jego kompletność czy parametry techniczne).Konsument nie może bowiem normalnie użytkować rzeczy(Zwracany produkt który nosi ślady użytkowania lub montażu) , w przeciwnym razie odstępując od umowy może zostać obciążony dodatkowymi kosztami w związku ze zmniejszeniem jej wartości. (art. 34 ust. 4) bądź zwrot zostanie odrzucony..

Zwracane towary muszą być kompletne i nieuszkodzone, łącznie ze wszystkimi akcesoriami. W przypadku zwrotu niekompletnego lub uszkodzonego produktu sprzedawca ma prawo do zmniejszenia kwoty zwrotu stanowiącej wartość np. brakujących akcesoriów.

14-dniowy okres na odstąpienie od umowy rozpoczyna się następnego dnia kalendarzowego po otrzymaniu towaru przez konsumenta.

Do produktu należy dołączyć dowód zakupu (nie dotyczy tych wysłanych w formie elektronicznej) oraz odstąpienie od umowy.

Zwrotu środków dokonamy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie, skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta telefonicznie 22 747 10 65 lub poprzez wiadomość e-mail reklamacje@yokahome.pl

Potrzebujesz pomocy?

Kontakt z Działem Obsługi Klienta:

  • e-mail: reklamacje@yokahome.pl
  • tel: 22 747 10 65

Sklep YokaHome.PL

tel. 22 747 10 65
sklep@yokahome.pl
Biuro: ul. Bruszewska 12
Warszawa

Copyright © yokahome.pl