Produkt kupiony w naszym sklepie nie odpowiada Twoim oczekiwaniom? Jeżeli jesteś konsumentem, możesz go zwrócić bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania.
Zwrócić do Punktu Odbioru Towarów
Zwracany produkt można przynieść do Punktu Odbioru
Center-Plus
ul. Bruszewska 12
03-046 Warszawa (Białołęka)
Do produktu należy dołączyć dowód zakupu (dotyczy zamówień zamówionych / odebranych w siedzibie firmy). Produkt na miejscu skontrolujemy oraz spiszemy oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży zawartej na odległość i dokonamy zwrotu pieniędzy (nie później niż w terminie 14 dni – na wskazany w oświadczeniu numer rachunku bankowego).
Chcesz dowiedzieć się więcej? Przeczytaj odpowiedzi na często zadawane pytania.
Wysłać do Działu Reklamacji
Możesz odesłać towar bezpośrednio do Działu Reklamacji. W takim przypadku postępuj w następujący sposób:
Krok 1: Poinformuj nas o chęci zwrotu
W ciągu 14 dni od otrzymania paczki poinformuj nas o chęci zwrotu towaru. Zarejestruj zwrot na naszej stronie www.zwroty.yokahome.pl bądź wypełnij Oświadczenie o odstąpieniu od umowyy (możesz skorzystać z gotowego formularza Oświadczenie o odstąpieniu od umowy (pobierz pdf) i wyślij do nas e-mailem na adres reklamacje@homus.pl.
Krok 2: Przygotuj paczkę
Towar w stanie niezmienionym odpowiednio zapakuj i zabezpiecz przed uszkodzeniami (najlepiej użyć oryginalnego opakowania). Zwracany produkt musi być kompletny i nie może nosić śladów użytkowania.
Do paczki dołącz dowód zakupu (paragon / fakturę VAT).
Krok 3: Wyślij przesyłkę
Odpowiednio przygotowaną paczkę z towarem odeślij na adres: Sklep Yoka Home ul. Bruszewska 12, 03-046 Warszawa.
UWAGA: Nie przyjmujemy przesyłek \"ZA POBRANIEM\". Koszt nadania przesyłki ponosi nadawca.
Krok 4: Zwrócimy pieniądze
Po otrzymaniu zwrotu towar podlega procesowi weryfikacji.
Zwrotu środków dokonamy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
W razie ewentualnych zastrzeżeniach co do zwracanego towaru poinformujemy Cię o tym.
Należy pamiętać, iż zwrotowi podlega cena towaru i nie obejmuje ona kosztów przesyłki towaru do Kupującego.
Z odstąpienia od umowy sprzedaży może skorzystać każdy komu towar nie odpowiada lub nie spełnia jego oczekiwań ( o ile nie zachodzą okoliczności wyłączające takie odstąpienie wynikające z ustawy).
Na towar, który zakupiłeś jako konsument w naszym sklepie internetowym, przysługuje Ci prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość (zgodnie z art.27. Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta).
Odstąpienie od umowy sprzedaży zawartej na odległość w ciągu 14 dni nie przysługuje przedsiębiorcom tzn. osobom prawnym lub osobom, które zamówiły produkt w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą lub wykonywaniem zawodu.
Nie, nie musisz. Nie mniej jednak sprzedawca ma prawdo do potrącenia kosztów rzeczywistych poniesionych przy zwrocie towaru (zmniejszenie wartości rzeczy, które wynika z braku oryginalnego opakowania bądź jego uszkodzenia). Koszty takie oceniane są indywidualnie.
Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru. Oznacza to, że Kupujący ma prawo ocenić i sprawdzić Towar, ale tylko w taki sposób w jaki mógłby to uczynić w sklepie stacjonarnym (czyli sprawdzić jego kompletność czy parametry techniczne).Konsument nie może bowiem normalnie użytkować rzeczy(Zwracany produkt który nosi ślady użytkowania lub montażu) , w przeciwnym razie odstępując od umowy może zostać obciążony dodatkowymi kosztami w związku ze zmniejszeniem jej wartości. (art. 34 ust. 4) bądź zwrot zostanie odrzucony..
Zwracane towary muszą być kompletne i nieuszkodzone, łącznie ze wszystkimi akcesoriami. W przypadku zwrotu niekompletnego lub uszkodzonego produktu sprzedawca ma prawo do zmniejszenia kwoty zwrotu stanowiącej wartość np. brakujących akcesoriów.
14-dniowy okres na odstąpienie od umowy rozpoczyna się następnego dnia kalendarzowego po otrzymaniu towaru przez konsumenta.
Do produktu należy dołączyć dowód zakupu (nie dotyczy tych wysłanych w formie elektronicznej) oraz odstąpienie od umowy.
Zwrotu środków dokonamy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie, skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta telefonicznie 22 747 10 65 lub poprzez wiadomość e-mail reklamacje@yokahome.pl
Kontakt z Działem Obsługi Klienta: